Najczęściej zadawane pytania
Przejdź do ustawień telefonu
- Wybierz "Pamięć" lub "Aplikacje"
- Wejdź w aplikację, której pamięć podręczną chcesz usunąć
- Wybierz "Wyczyść pamięć podręczną" oraz "Wyczyść pamięć".
Prosimy o odinstalowanie aplikacji i ponowną instalację z App Store.
Na telefonach marki Samsung (i nie tylko) do prawidłowego funkcjonowania aplikacji, działania w tle oraz do dokładnego rejestrowania tras przejazdów niezbędne jest wyłączenie optymalizacji baterii dla aplikacji "W kolko krece" oraz ustawienie dostępu do Lokalizacji na "Zawsze zezwalaj".
Ustawienia baterii:Aby to wykonać należy wejść w Ustawienia -> Aplikacje -> W kolko krece -> Bateria -> zaznaczyć Nieograniczone
Ustawienia lokalizacji:Aby to wykonać należy wejść w Ustawienia -> Aplikacje -> W kolko krece -> Uprawnienia -> Lokalizacja -> Zawsze zezwalaj
Dodatkowo należy mieć zaznaczone (włączone) "Używaj dokładnej lokalizacji".
Istnieje bardzo wiele czynników mogących wpływać na czas uzyskania dokładnej lokalizacji poczynając od samego chipsetu GPS (jego klasy, wydajności) i czasu jego "łączenia" z satelitami, a kończąc na burzach magnetycznych na słońcu. Wysokie zabudowania, linie energetyczne, stalowe wieże mają wpływ na pogorszenie dokładności lokalizacji, nie mówiąc już o rozpoczynaniu trasy w budynku.
Poniżej przykład trasy przedstawiający przejazd w pobliżu sieci trakcyjnej, który spowodował anomalie w działaniu GPS'a:
Kroki, które należy podjąć, badając problemy z GPS na urządzeniach z Androidem
- Wyłącz/włącz telefon
- Wyłącz/włącz lokalizację (GPS)
- Upewnij się, że W kółko kręce może korzystać z Twojej lokalizacji.
-- Ustawienia > Aplikacje > W kolko krece > Uprawnienia > Lokalizacja > Zawsze zezwalaj.
Wyłącz wszystkie ustawienia oszczędzania baterii w telefonie, w tym tryb oszczędzania energii, zarządzanie baterią, optymalizację lub dowolne aplikacje innych firm.
Konkretne urządzenia z systemem Android 6 lub nowszym:
HTC:
Ustawienia > Zasilanie > Optymalizacja baterii > Niezoptymalizowane > Wszystkie aplikacje > W kolko krece > Nie optymalizuj > Gotowe.
Huawei:
Zmień ustawienia energii na normalne i dodaj W kolko krece do "Chronionych aplikacji".
Ustawienia > Aplikacje > Zaawansowane > Ignoruj optymalizacje > Dozwolone > Wszystkie aplikacje > W kolko krece > Zezwól.
LG:
Ustawienia> Oszczędzanie baterii i energii> Zużycie baterii> Ignoruj optymalizacje> włącz dla W kolko krece.
Motorola:
Ustawienia > Bateria > wybierz menu w prawym górnym rogu > Optymalizacja baterii > Niezoptymalizowana > Wszystkie aplikacje > W kolko krece > Nie optymalizuj.
OnePlus (przy użyciu ustawień OxygenOS):
Ustawienia> Bateria> Optymalizacja baterii> wybierz menu u góry> przełącz na Lista wszystkich aplikacji> W kolko krece> Nie optymalizuj.
Samsung:
Ustawienia > Aplikacje > wybierz menu w prawym górnym rogu > Specjalny dostęp > Optymalizuj zużycie baterii > Wszystkie aplikacje > Wyłącz dla W kolko krece.
Sony:
Ustawienia > Bateria > wybierz menu w prawym górnym rogu > Optymalizacja baterii > Aplikacje > W kolko krece.
Xiaomi (MIUI OS):
Ustawienia > Ustawienia dodatkowe > Bateria i wydajność > Zarządzaj zużyciem baterii przez aplikacje > aplikacje > W kolko krece.
Ustawienia > Ustawienia dodatkowe > Prywatność > Lokalizacja > upewnij się, że używasz trybu wysokiej dokładności w trybie lokalizacji i zezwalasz na dostęp do lokalizacji.
Sprawdź, czy ustawienia lokalizacji są ustawione na Wysoka dokładność. Ustawienia > Lokalizacja > Dokładność lokalizacji > Wysoka dokładność.
OPPO:
Ustawienia > Zarządzanie aplikacjami > Lista aplikacji > W kolko krece > Użycie baterii > kliknij zezwól na działanie w tle.
Cały proces jest dostępny pod tym linkiem.
REALME:
Ustawienia > Bateria > Zarządzanie baterią aplikacji > W kolko krece > zezwól na działanie w tle.
Cały proces jest dostępny pod tym linkiem.
Wykonaj „resetowanie AGPS”, instalując aplikację GPS Status & Toolbox, a następnie w tej aplikacji przejdź do Menu> Zarządzaj stanem A-GPS> Resetuj.
Ostatnie kroki
- Spróbuj użyć aplikacji W kolko krece, pozwalając jej wyszukiwać sygnały z dostępem do otwartego widoku nieba i nieprzemieszając się.
- Jeśli to nie daje porządanych rezultatów działania lokalizacji, ustal, czy GPS działa w innych aplikacjach.
Aplikacje nawigacyjne wykorzystują wieże komórkowe do przyciągania Twojej pozycji do znanych dróg i szlaków, co może dawać złudzenie, że Twój GPS działa idealnie.
W kolko krece i wiele innych aplikacji fitness tego nie robi i po prostu używa GPS do pozycjonowania.
Z tego powodu możesz zauważyć, że W kolko krece ma trudności ze znalezieniem Cię, ale inne aplikacje nawigacyjne nie.
Spróbuj uruchomić jedną z bezpłatnych aplikacji, które prezentują szczegółowe informacje o działaniu GPS. „GPS Status” to bezpłatna aplikacja, która umożliwia zresetowanie GPS i pobranie nowych danych z A-GPS.
Link do pobrania aplikacji znajduje się tutaj, po instalacji możesz sprawdzić ilość używanych satelitów (Fix/Sat.) oraz zakres dokładności (Błąd (m)). Jeżeli błąd oscyluje w zakresie 5-7m oraz ilość satelitów jest większa niż 5/X
aplikacja powinna działać poprawnie.
W przypadku gdy w dalszym ciągu aplikacja niepoprawnie rejestruje trasę, istnieje możliwośc dogrania trasy ze Stravy lub Garmin.
Możliwość taka jest ograniczona czasowo oraz wymaga podania linku publicznego do trasy w celu weryfikacji zarówno konta jak i samej trasy
Ustawienia > Aplikacje > W kolko krece > Bateria > Zoptymalizuj zużycie baterii > na górze trzeba wybrać wszystkie aplikacje > przy W kolko krece odznaczyć przełącznik
lub w przypadku gdy po przejściu do "Bateria" wyświetlają się "Szczegóły użycia" należy zaznaczyć "Nieograniczone".
Powodem może być błędnie ustawiony punkt domowy lub błędnie ustawiony punkt codziennego dojazdu albo przejazd został wystartowany i/lub zastopowany poza określonym promieniem od punktu domowego/docelowego.
Innym powodem może być osiągnięcie limitu dziennego / tygodniowego takich przejazdów lub nieprzestrzeganie blokady czasowej miedzy przejazdami. Wszystkie warunki zostały dokładnie opisane w regulaminie.
Należy to zrobić dopiero podczas fizycznego odbierania nagrody w obecności pracownika wydającego nagrodę.
Zamówione nagrody odbiera się w Urzędzie Miejskim Wrocławia tel. 71 777 71 98 lub u fundatora nagrody.
Informacje o tym, u kogo odebrać nagrodę, znajdują się w aplikacji w karcie produktu oraz na stronie https://wkolkokrece.pl po zalogowaniu w zakładce "Moje zamówienia".
Ranking opiera się na liczbie zdobytych punktów. A wraz ze zdobywaniem punktów, uczestnik zdobywa odpowiadające ich liczbie "monety", za które może "dokonać zakupu" w kiosku znajdującym się w Aplikacji.
W aplikacji w widoku Kiosk przy każdej nagrodzie widoczna jest dostępna ilość danej nagrody.
Jeżeli nie widzisz ilości dostępnych nagród w aplikacji, musisz zaktualizować aplikację.
Copyright ® All rights reserved 2022 Prosolvers