Najczęściej zadawane pytania

Po ustawieniu w profilu nowego adresu codziennych dojazdów i kliknięciu "Zapisz", należy jeszcze zatwierdzić wszystkie wprowadzone zmiany, przewijając widok profilu na sam dół i klikając przycisk "Zapisz zmiany".
Android

Przejdź do ustawień telefonu

  • Wybierz "Pamięć" lub "Aplikacje"
  • Wejdź w aplikację, której pamięć podręczną chcesz usunąć
  • Wybierz "Wyczyść pamięć podręczną" oraz "Wyczyść pamięć".

iOS

Prosimy o odinstalowanie aplikacji i ponowną instalację z App Store.

Na telefonach marki Samsung (i nie tylko) do prawidłowego funkcjonowania aplikacji, działania w tle oraz do dokładnego rejestrowania tras przejazdów niezbędne jest wyłączenie optymalizacji baterii dla aplikacji "W kolko krece" oraz ustawienie dostępu do Lokalizacji na "Zawsze zezwalaj".

Ustawienia baterii:

Aby to wykonać należy wejść w Ustawienia -> Aplikacje -> W kolko krece -> Bateria -> zaznaczyć Nieograniczone

Ustawienia lokalizacji:

Aby to wykonać należy wejść w Ustawienia -> Aplikacje -> W kolko krece -> Uprawnienia -> Lokalizacja -> Zawsze zezwalaj
Dodatkowo należy mieć zaznaczone (włączone) "Używaj dokładnej lokalizacji".

Zostało to dokładnie pokazane na poniższym filmie:

Istnieje bardzo wiele czynników mogących wpływać na czas uzyskania dokładnej lokalizacji poczynając od samego chipsetu GPS (jego klasy, wydajności) i czasu jego "łączenia" z satelitami, a kończąc na burzach magnetycznych na słońcu. Wysokie zabudowania, linie energetyczne, stalowe wieże mają wpływ na pogorszenie dokładności lokalizacji, nie mówiąc już o rozpoczynaniu trasy w budynku.

Poniżej przykład trasy przedstawiający przejazd w pobliżu sieci trakcyjnej, który spowodował anomalie w działaniu GPS'a:

Problemy z GPS przez trakcję

Kroki, które należy podjąć, badając problemy z GPS na urządzeniach z Androidem
- Wyłącz/włącz telefon
- Wyłącz/włącz lokalizację (GPS)
- Upewnij się, że W kółko kręce może korzystać z Twojej lokalizacji.
-- Ustawienia > Aplikacje > W kolko krece > Uprawnienia > Lokalizacja > Zawsze zezwalaj.

Wyłącz wszystkie ustawienia oszczędzania baterii w telefonie, w tym tryb oszczędzania energii, zarządzanie baterią, optymalizację lub dowolne aplikacje innych firm.

Konkretne urządzenia z systemem Android 6 lub nowszym:

HTC:
Ustawienia > Zasilanie > Optymalizacja baterii > Niezoptymalizowane > Wszystkie aplikacje > W kolko krece > Nie optymalizuj > Gotowe.

Huawei:
Zmień ustawienia energii na normalne i dodaj W kolko krece do "Chronionych aplikacji".
Ustawienia > Aplikacje > Zaawansowane > Ignoruj ​​optymalizacje > Dozwolone > Wszystkie aplikacje > W kolko krece > Zezwól.

LG:
Ustawienia> Oszczędzanie baterii i energii> Zużycie baterii> Ignoruj ​​optymalizacje> włącz dla W kolko krece.

Motorola:
Ustawienia > Bateria > wybierz menu w prawym górnym rogu > Optymalizacja baterii > Niezoptymalizowana > Wszystkie aplikacje > W kolko krece > Nie optymalizuj.

OnePlus (przy użyciu ustawień OxygenOS):
Ustawienia> Bateria> Optymalizacja baterii> wybierz menu u góry> przełącz na Lista wszystkich aplikacji> W kolko krece> Nie optymalizuj.

Samsung:
Ustawienia > Aplikacje > wybierz menu w prawym górnym rogu > Specjalny dostęp > Optymalizuj zużycie baterii > Wszystkie aplikacje > Wyłącz dla W kolko krece.

Sony:
Ustawienia > Bateria > wybierz menu w prawym górnym rogu > Optymalizacja baterii > Aplikacje > W kolko krece.

Xiaomi (MIUI OS):
Ustawienia > Ustawienia dodatkowe > Bateria i wydajność > Zarządzaj zużyciem baterii przez aplikacje > aplikacje > W kolko krece.
Ustawienia > Ustawienia dodatkowe > Prywatność > Lokalizacja > upewnij się, że używasz trybu wysokiej dokładności w trybie lokalizacji i zezwalasz na dostęp do lokalizacji.
Sprawdź, czy ustawienia lokalizacji są ustawione na Wysoka dokładność. Ustawienia > Lokalizacja > Dokładność lokalizacji > Wysoka dokładność.

OPPO:
Ustawienia > Zarządzanie aplikacjami > Lista aplikacji > W kolko krece > Użycie baterii > kliknij zezwól na działanie w tle.
Cały proces jest dostępny pod tym linkiem.

REALME:
Ustawienia > Bateria > Zarządzanie baterią aplikacji > W kolko krece > zezwól na działanie w tle.
Cały proces jest dostępny pod tym linkiem.

Wykonaj „resetowanie AGPS”, instalując aplikację GPS Status & Toolbox, a następnie w tej aplikacji przejdź do Menu> Zarządzaj stanem A-GPS> Resetuj.
Ostatnie kroki
- Spróbuj użyć aplikacji W kolko krece, pozwalając jej wyszukiwać sygnały z dostępem do otwartego widoku nieba i nieprzemieszając się.
- Jeśli to nie daje porządanych rezultatów działania lokalizacji, ustal, czy GPS działa w innych aplikacjach.

Aplikacje nawigacyjne wykorzystują wieże komórkowe do przyciągania Twojej pozycji do znanych dróg i szlaków, co może dawać złudzenie, że Twój GPS działa idealnie.
W kolko krece i wiele innych aplikacji fitness tego nie robi i po prostu używa GPS do pozycjonowania.
Z tego powodu możesz zauważyć, że W kolko krece ma trudności ze znalezieniem Cię, ale inne aplikacje nawigacyjne nie.

Spróbuj uruchomić jedną z bezpłatnych aplikacji, które prezentują szczegółowe informacje o działaniu GPS. „GPS Status” to bezpłatna aplikacja, która umożliwia zresetowanie GPS i pobranie nowych danych z A-GPS.
Link do pobrania aplikacji znajduje się tutaj, po instalacji możesz sprawdzić ilość używanych satelitów (Fix/Sat.) oraz zakres dokładności (Błąd (m)). Jeżeli błąd oscyluje w zakresie 5-7m oraz ilość satelitów jest większa niż 5/X
aplikacja powinna działać poprawnie.

W przypadku gdy w dalszym ciągu aplikacja niepoprawnie rejestruje trasę, istnieje możliwośc dogrania trasy ze Stravy lub Garmin.
Możliwość taka jest ograniczona czasowo oraz wymaga podania linku publicznego do trasy w celu weryfikacji zarówno konta jak i samej trasy

W telefonach z rodziny Xiaomi na systemie MIUI do poprawnego działania aplikacji w tle należy wyłączyć systemową optymalizację baterii. Przy starcie trasy powinno wyskoczyć okienko, które przekieruje do ustawień.
Proszę odinstalować aplikację W kolko krece i proszę pobrać najnowszą wersję ze strony https://wkolkokrece.pl klikając czerwony przycisk "Pobierz aplikację" lub bezpośrednio z https://wkolkokrece.pl/aplikacja
Na telefonach Marki Samsung do poprawnego funkcjonowania aplikacji należy przejść do:
Ustawienia > Aplikacje > W kolko krece > Bateria > Zoptymalizuj zużycie baterii > na górze trzeba wybrać wszystkie aplikacje > przy W kolko krece odznaczyć przełącznik
lub w przypadku gdy po przejściu do "Bateria" wyświetlają się "Szczegóły użycia" należy zaznaczyć "Nieograniczone".

Powodem może być błędnie ustawiony punkt domowy lub błędnie ustawiony punkt codziennego dojazdu albo przejazd został wystartowany i/lub zastopowany poza określonym promieniem od punktu domowego/docelowego.

Innym powodem może być osiągnięcie limitu dziennego / tygodniowego takich przejazdów lub nieprzestrzeganie blokady czasowej miedzy przejazdami. Wszystkie warunki zostały dokładnie opisane w regulaminie.

Jeżeli przejazd był wykonany regulaminowo to prosimy o kontakt mailowy podając pseudonim lub adres email użyty przy rejestracji oraz datę przejazdu.
Pod tym linkiem można sprawdzić obszar administracyjny Wrocławia, który wykorzystujemy w naszej aplikacji do naliczania punktów: https://www.openstreetmap.org/relation/451516
Inne uruchomione aplikacje nie wpływają na naszą aplikację.
Aplikację można testowo zainstalować kilka dni przed oficjalnym rozpoczęciem rywalizacji. Wszystkie przejazdy zostaną wyczyszczone 28.02.2023 o godzinie 23:59.
Każdy użytkownik może jeden raz zmienić grupę, do której się zapisał. Aby to zrobić, należy zalogować się na stronie https://wkolkokrece.pl/ i w górnym menu wybrać "Zmiana grupy".
Po zamówieniu nagrody w kiosku nie należy klikać od razu "Odbieram".
Należy to zrobić dopiero podczas fizycznego odbierania nagrody w obecności pracownika wydającego nagrodę.

Zamówione nagrody odbiera się w Urzędzie Miejskim Wrocławia tel. 71 777 71 98 lub u fundatora nagrody.
Informacje o tym, u kogo odebrać nagrodę, znajdują się w aplikacji w karcie produktu oraz na stronie https://wkolkokrece.pl po zalogowaniu w zakładce "Moje zamówienia".
Nie. Zakup nagrody cząstkowej w kiosku nie wpływa na liczbę punktów użytkownika ani na jego pozycję w rankingu.
Ranking opiera się na liczbie zdobytych punktów. A wraz ze zdobywaniem punktów, uczestnik zdobywa odpowiadające ich liczbie "monety", za które może "dokonać zakupu" w kiosku znajdującym się w Aplikacji.
Liczba nagród w kiosku jest ograniczona i może ulec wyczerpaniu.
W aplikacji w widoku Kiosk przy każdej nagrodzie widoczna jest dostępna ilość danej nagrody.
Jeżeli nie widzisz ilości dostępnych nagród w aplikacji, musisz zaktualizować aplikację.
Tak. "Zakupu" nagród w kiosku można dokonać niezależnie od przynależności do grupy.
Prosolvers logo icon

Projekt realizowany przez Miasto Wrocław we współpracy z firmą Prosolvers.

Kontakt

wkolkokrece@prosolvers.pl

POWERED BY Logo icon

Copyright ® All rights reserved 2022 Prosolvers